کد مطلب: 170973
پدر شهيد مدافع حرم؛
فرزندم قرباني راه امير عاشورا شد/ اگر صدها محمدحسن ديگر هم داشتم در راه اسلام فدا مي کردم
تاریخ انتشار : 1395/08/22 13:46:48
نمایش : 1265
پدر شهيد مدافع حرم در چهارمحال و بختياري گفت: امروز فرزند من قرباني راه امير عاشورا شد، امادشمن بداند محمد حسن هاي زيادي داوطلبانه در خواست اعزام به جبهه مقاومت در سوريه براي ايستادگي در راه آمال انساني و ارزشهاي ديني را دارند.














به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، پدر شهيد محمد حسن قاسمي شهيد مدافع حرم در مراسم استقبال از اين شهيد بزرگوار در جمع مسئولين و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران گفت: خداي بزرگ را شاکرم که به من افتخار پدر شهيد بودن را عطا کرد.

وي افزود: خداوند با شهادت فرزند عزيزم تاج عزتي بر سرم گذاشت که اگر از صبح ازل تا شام ابد فقط بخواهم شکر اين نعمت عظيم را به جاي آورم قادر نخواهم بود.

قاسمي با اشاره به جايگاه ارزشمند فرهنگ ايثار و شهادت تاکيد کرد: اگر صدها محمد حسن هم داشتم افتخار ميکردم که همه آن ها را در راه اعتلاي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلام فداکنم.

پدر شهيد مدافع حرم در چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: خداي قادر و مهربان را سپاسگذارم که توانستم امانتي را که به من داد با تلاش هاي همسر گرانقدرم به بهترين وجه تربيت کرده و به فضل الهي به بهترين شکل يعني شهادت که رسيدن به درجه اعلي عليين است به ذات مقدس ربوبي باز گردانم.

وي افزود: امروز فرزند من قرباني راه امير عاشورا شد، امادشمن بداند محمد حسن هاي زيادي داوطلبانه در خواست اعزام به جبهه مقاومت در سوريه براي ايستادگي در راه آمال انساني و ارزشهاي ديني را دارند.

قاسمي تصريح کرد: اين جوانان ثابت کردند که همگي ياور سالار شهيدان و مدافع حرم حضرت زينب (س) بوده و با نداي کلنا عباسک يا زينب که از عملدار دشت کربلا آموخته اند، عباس وار و غيرتمندانه در مقابل تروريست هاي تکفيري و سلفي که غلام حلقه به گوش استکبار هستند ايستادگي خواهند کرد.

پدر شهيد مدافع حرم با تاکيد بر لزوم تبعيت از ولايت فقيه ادامه داد: در عصر حاضر در کشوري که متعلق به وجود حضرت ولي عصر (عج) است و با درايت مقام معظم رهبري اداره مي شود به فرمان ولي فقيه که اطاعت از فرامين و دستوراتش بر همه ما واجب است بر موازين مستحکم، انقلابي و اسلامي خود ايستادگي کرده، با عمل به منويات روشنگرانه او با نوايي عاشورايي نداي لبيک يا حسين (ع) و لبيک يا عباس سر مي دهيم و با عزت در برابر ايادي استکبار مي ايستيم.

قاسمي گفت: به فرزند عزيز و نور چشمانم عرض خوش آمد دارم و از او مي خواهم هنگام تشرف به محضر نوراني مولا و مقتدايش حضرت اباعبدالله حسين (ع) سلام جمع حاضر راحضور حضرتش برساند.

انتهاي پيام/570ه/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg